شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات وب سایت سالید کد (solidcad.ir)
استفاده از خدمات این سایت منوط به توافق شما با این قوانین میباشد. لطفا قوانین درج شده در این صفحه را قبل از استفاده از سایت با دقت مطالعه کنید. با استفاده شما از امکانات سایت سالید کد این چنین در نظر گرفته خواهد شد که شما با قوانین سالید کد بدون شرط موافقت کرده اید.
همچنین سالید کد حق اعمال تغییرات در این توافق نامه را بدون اطلاع قبلی برای خود محفوظ میدارد.
اگر شما با هر یک از این قوانین موافقت ندارید می بایست استفاده از خدمات این سایت را متوقف کنید.
تعاریف:
منظور از گروه مهندسی برمودا وب سایت سالید کد می باشد.
منظور از فروشگاه، فروشگاه وب سایت سالید کد با آدرس زیر می باشد:
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سالیدکد می پردازد.
تعریف مجری
منظور از مجری، شخصی است که برای انجام کار پیشنهاد قیمت می دهد و در صورت پذیرش پیشنهاد توسط مشتری کار را به نحو احسن انجام می دهد و در قبال انجام صحیح کار دستمزد دریافت می نماید.
قوانین عمومی
کلیه اصول و رویههای سالیدکد منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای سالیدکد تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
حق کپی رایت
محتوای سایت سالیدکد، مانند نام تجاری، متن، گرافیگ، تصاویر و لوگو متعلق به سایت سالیدکد می باشد و تمام حقوق برای سایت محفوظ است، و هر گونه سوء استفاده از اين موارد پيگرد قانوني خواهد داشت.
روزهای کاری و ساعات فعالیت سالیدکد
درحال حاضر امکان سفارش پروژه و همچینین خرید از فروشگاه در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر می باشد.
مدت زمان پاسخگویی به سفارشها
ظرف مدت ۲۴ ساعت از دریافت پروژه همه پیشنهادات بررسی شده و به مشتری اعلام خواهد شد. بنابراین تاکیدا در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت ایمیل خود را چک بفرمایید. در صورتی که ارسال پیام تبلیغاتی توسط خط شما مسدود نشده باشد، به هنگام به روزرسانی وضعیت پروژه و دریافت پاسخ از سالیدکد به صورت پیامکی نیز مطلع خواهید شد.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از خدمات سالیدکد استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا از فروشگاه خرید میکنید و یا به سالیدکد ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورت مطابقت درخواست شما با قوانین، شما موافقت میکنید که سالیدکد به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سامانه پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
سالیدکد جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه، ارائه تخفیف های مناسبتی، امکان دارد برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه را لغو کنند.
سیاستهای رعایت حریم خصوصی
سالیدکد به اطلاعات شخصی نظیر ایمیل، شماره تماس، آدرس و … شما احترام گذاشته و هرگز آنها را در اختیار اشخاص و مراکز ثالث قرار نمی دهد.
سالیدکد با تمامی امکاناتی که در اختیار دارد سعی می کند در حفاظت از اطلاعات شخصی شما کوشا باشد. این امکانات شامل استفاده از وب سرویسهای معتبر و به روز، به روز رسانی دائمی بخش کاربری و ارتقا و به روز نگه داشتن برنامه نویسی سایت می باشد. در واقع با استفاده از سایت سالیدکد ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما جهت ارتباط با شما وب سایت solidcad.ir می باشد. لازم به ذکر است که دامنه solidcad.ir نیز متعلق به سایت سالیدکد می باشد. اما سایر نام ها و اسامی مشابه وابسته به این سایت نمی باشد و بدیهی است که سایتهای مشابه با نام سالیدکد در کنترل سایت نمی باشند.
سالیدکد هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی نظیر Yahoo Messenger یا MSN Messenger و … ندارد و هرگز از این طریق با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
عقد قرارداد یا سفارش اولیه
سفارش اولیه مشتری در حکم قرارداد بین مشتری و سایت می باشد. گروه سفارش شما را به مجریان گروه ارسال نموده و مجریان براساس حجم سفارش اقدام به قیمت گذاری می نمایند. لذا همواره تاکید می گردد که سفارش اولیه خود را به همراه توضیحات کامل و تمامی موارد مورد نیاز ارسال نمایید تا امکان ایجاد اختلاف به حداقل برسد.
توضیح: مجری ای که پروژه به وی واگذار شده است، ملزم است مطابق با فرم سفارش، پروژه مورد نظر را تحویل دهد.
تمامی مکاتبات فی ما بین مجری و مشتری که در وبسایت سایت سالیدکد ثبت شده است، نقش قرارداد را دارند و قابل استناد می باشد.
سایت در قبول و یا رد پروژه های سفارش شده اختیار تام دارد.
تمامی خدمات سایت سالیدکد به صورت آنلاین و مکاتبه ای می باشد. زیرا تنها بر مکاتبات می توان استناد کرد. هرگونه سوال یا درخواست باید از طریق سایت ارسال شود. در اسرع وقت پاسخ مجری به اطلاع شما میرسد. (شماره های پشتیبانی در بالای سایت نوشته شده است.)
متن پر شده توسط شما در هنگام درخواست پروژه در حکم قرار داد می باشد، لذا توافقات انجام شده که در فرم سفارش درج نشده اند، همانند تماس تلفنی، پیامک و … قابل استناد نمی باشند و جای اعتراض نخواهند داشت. لذا فرم سفارش را با نهایت دقت کامل نمایید.
ضمانت پروژه ها
کلیه پروژه های انجام شده توسط گروه به مدت ۴۸ ساعت پس از تحویل به مشتری دارای ضمانت می باشند و در صورت هرگونه ایراد و یا مورد رعایت نشده در فرم سفارش به صورت رایگان در سریعترین زمان ممکن اصلاح خواهند شد. پس از گذشت ۴۸ ساعت در صورت نبود مشکل، وجه پروژه به همکاران پرداخت شده و امکان تغییر و یا اصلاح مجدد پروژه و ترجمه وجود نخواهد داشت.
تبصره: در مواردی که لازم است به افزایش این زمان است، می توان زمان ۴۸ ساعت را افزایش داد که این امر بایستی در فرم سفارش توسط مشتری قید شود.
مشتری موظف است، ایرادات احتمالی را حداکثر ۴۸ ساعت بعد از تحویل پروژه، به صورت مکتوب برای سایت سالیدکد ارسال نماید، سایت سالیدکد موظف است حق الزحمه مجریان را ۴۸ ساعت بعد از تحویل پروژه و تسویه حساب مشتری و در صورت نداشتن ایراد به حساب مجری واریز نماید. مجری موظف است در صورت وجود ایراد در پروژه، در اسرع وقت ایرادات را اصلاح نموده و برای سایت ارسال کند.
امکان سوال مشتری از مجری حتی بعد از گذشت ۴۸ ساعت نیز میسر می باشد و مجری بایستی با اولویت پاسخگوی سوالات باشد.
اطمینان از کیفیت پروژه
به منظور اطمینان از کیفیت پروژه های انجام شده و حفظ حقوق مشتریان امکان تسویه حساب مبالغ پروژه با مجریان قبل از تحویل نهایی پروژه وجود نخواهد داشت و طبق روال گذشته حق الزحمه پروژه ها در صورت نبود نقص۴۸ ساعتپس از تحویل به مشتری تسویه خواهد شد.
فرمت تحویل پروژه
درخصوص پروژه های نرم افزاری به علت تعدد نسخه های نرم افزارها، مشتریان محترم می بایست از آخرین نسخه نرم افزار استفاده نمایند و مجریان الزامی به تحویل مطابق نسخه نرم افزار مشتری نخواهند داشت.
درخصوص پروژه هایی که دارای فایل متنی می باشند، کلیه مجریان موظف هستند فایل مورد نظر را با فرمت Word ارسال نمایند. ارسال فایلهای غیرقابل ویرایش به عنوان پروژه نهایی قابل قبول نمی باشد و منجر به درج امتیاز منفی در پروفایل مجری خواهد شد.
راهنما و گزارش کار پروژه
کلیه پروژه های تحویلی توسط مجریان محترم بایستی دارای یک گزارش اولیه از موضوع کار، موارد انجام شده و نحوه استفاده از پروژه و در صورت نیاز نحوه اجرای فایلها و یا کدهای نرم افزاری باشند.
در برخی پروژه ها مشتری خواهان ایجاد داکیومنت و گزارش گام به گام و مفصلی از نحوه انجام پروژه می باشد. در این موارد میبایست متناسب با کار انجامی و تقاضای مشتری، ویدئو و یا فایل متنی از روش کار تهیه و قیمت گذاری پروژه و داکیومنت آن بصورت جداگانه اعلام گردد. این امر بایستی در فرم اولیه سفارش قید شود
قوانین حل اختلاف
از آنجایی که پروژه ها توسط مجریان گروه انجام میپذیرد، در مواردی ممکن است روند انجام پروژه بنا به هر دلیلی با مشکل مواجه شود، در این صورت سایت تلاش خواهد نمود تا پروژه را به سایر کارشناسان برای ادامه و یا انجام پروژه از ابتدا واگذار نماید. در صورتی که این امر نیز امکان پذیر نباشد، هزینه پرداخت شده عودت خواهد شد و جای اعتراضی وجود نخواهد داشت.
تبصره: در صورت واگذاری پروژه به مجری دیگر، تمام تلاش براین است که پروژه با قیمت توافق پذیرفته قبلی صورت پذیرد، اما در مواردی در صورتی که مجری حاضر به انجام پروژه با قیمت قبلی نباشد، قیمت جدید به مشتری اعلام شده و در صورت تایید، پروژه توسط مجری جدید انجام خواهد شد.
در صورتی که بنا به هر دلیلی بر سر کیفیت پروژه و یا عدم انطباق پروژه تحویلی با توضیحات ارائه شده در فرم سفارش اولیه اختلافی به وجود آید،سایت پروژه را بمنظور داوری به سایر همکاران ارسال خواهد نمود و مبنای قضاوت مدیریت بر اساس جمیع آرای ایشان خواهد بود.. بدیهی است که نظر مدیریت براساس آراء همکاران حل اختلاف به عنوان فصل الخطاب تلقی خواهد شد. در این صورت اگر کاستی از جانب مجری بوده باشد، مجری می بایست پروژه را مطابق سفارش تکمیل و اصلاح نماید و اگر پروژه تحویلی مطابق سفارش باشد، جای هیچ گونه اعتراضی توسط مشتری وجود نخواهد داشت.
در صورت ایجاد اختلاف احتمالی بر سر کیفیت کار انجام شده، شما مجری عزیز نیز باید آمادگی داوری در موارد احتمالی را داشته باشید.
قوانین تاخیر در تحویل پروژه
در مواردی ممکن است به دلایل مختلف نظیر قطعی اینترنت، مشکل در سرورهای سایت و … ، تحویل پروژه با تاخیر روبرو شود، لذا گروه تاخیر در انجام پروژه حداقل به مدت ۱ روز را برای خود محفوظ می داند.
تبصره: درصورت ایجاد مشکل در سرورهای سایت گروه، بلافاصله پس از رفع مشکل سفارش گیری و تحویل سفارشات ادامه خواهد یافت.
در صورت نپذیرفتن پروژه از طرف مشتری به دلیل تاخیر در انجام پروژه، مبلغی به مجری پرداخت نخواهد شد و پیش پرداخت پرداختی از طرف مشتری عینا به ایشان عودت خواهد شد.
انصراف از انجام پروژه
مشتری:
مشتری می تواند در هر زمان از انجام پروژه انصراف دهد. بدیهی است که هزینه قسمت های انجام شده کسر و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد.
مجری:
درصورتی که مجری پس از پذیرش پروژه بنا به هردلیلی قادر به انجام پروژه نبود، بایستی در سریعترین زمان ممکن گروه سالیدکد را از موضوع مطلع نماید تا گروه نسبت به جایگزینی مجری اقدام نماید. در صورتی که امکان جایگزین نمودن مجری وجود نداشته باشد و یا جایگزینی موجب تاخیر در تحویل پروژه گردد، برای مجری مورد نظر امتیاز منفی منظور شده و مجری جریمه می گردد. در صورتی که مجری زمانی انصراف و یا عدم توانایی خود را اعلام نماید که گروه قادر به جایگزین نمودن مجری دیگری برای پروژه مورد نظر نباشد، همکاری با مجری خاطی برای همیشه قطع خواهد شد.
ممنوعیت ارتباط مستقیم مجری و مشتری
تجربه چندساله ما نشان داده است که اغلب ارتباط مستقیم مشتری و مجری منجر به ایجاد اختلاف می شود. چرا که گروه سالیدکد به صورت مستقیم بر روی مجریان کنترل ندارد. اغلب در ارتباط مستقیم میان مجری و مشتری قرارهایی جدا از سفارش اولیه گذاشته میشود که باتوجه به عدم اطلاع سایت و اینکه اینگونه قراردادها خارج از چارچوب سایت می باشد، گاها موجب تضییع حقوق مشتریان و مجریان محترم می گردد. برای مثال تعریف پروژه اضافی، پروژه جدید و درنهایت پرداخت مستقیم به مجری تجربه های تلخی برای مشتریان و بعضا مجریان ایجاد نموده است. در مواردی مجری پس از پرداخت دیگر پاسخگوی مشتری نبوده و درمواردی مشتری بعد از دریافت کار از واریز حق الزحمه مجری امتناع نموده است. لذا بر همین اساس:
ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری در وبسایت سالیدکد بدون تایید گروه ممنوع می باشد.
تبصره ۱: در شرایط خاص می توان شماره تماس مجری را (در صورت موافقت مجری) بعد از دریافت بیعانه برای مشتری ارسال نمود. باتوجه به اینکه ارتباط شما پس از دریافت شماره تماس در پروژه با مجری مستقیم میباشد سایت سالیدکد هیچگونه تعهدی در قبال توافقات صورت گرفته و رد و بدل شدن هرگونه فایل و وجه خارج از چهارچوب سایت ندارد و مسئولیتی در قبال ضرر و زیان مشتری و مجری نمیپذیرد. مشتری و مجری موظف هستند به صورت مکتوب سایت را درجریان صحبت خود با یکدیگر قرار دهند. پروژه نهایی و پرداخت هزینه باقی مانده بایستی در چارچوب سایت انجام شود.
تبصره۲: پس از ارسال شماره تماس مجری برای مشتری امکان انصراف از پروژه وجود نخواهد داشت.
تبصره ۳: ارسال اطلاعات تماس توسط مجریان به هرنحو ممنوع می باشد. درصورت مشاهده منجر به درج امتیاز منفی خواهد شد.
تبصره۴: عواقب ارسال اطلاعات تماس توسط مشتری به هرنحو به عهده خود مشتری می باشد و سایت سالیدکد هیچگونه مسئولیتی دراین خصوص را نمی پذیرد.
حق عضویت (مجریان)
پرداخت حق عضویت چه به صورت سالیانه و چه به صورت امانی هیچ تعهدی برای سالیدکد جهت واگذاری پروژه به مجری موردنظر ایجاد نمی کند. پروژه ها اغلب به مجریانی واگذار خواهد شد که زمان و هزینه مناسب تری نسبت به سایر مجریان پیشنهاد داده باشند.
حق عضویت مجری در واقع به منظور اطمینان از تخصص و تعهد مجری اخذ می گردد. سالیدکد در قبال دریافت حق عضویت پروژه های مربوط به تخصص شما را روزانه برایتان ارسال خواهد نمود.
تاخیر در تحویل پروژه، عدم مطابقت پروژه ارسالی با قوانین، انصراف دیرهنگام از انجام پروژه و سایر موارد مربوط به عدم تعهد و تخصص، منجر به درج امتیاز منفی برای مجری خواهد شد و سالیدکد بسته به خطای صورت گرفته اختیار دارد:
الف: برای مدت زمان مشخصی ارسال پروژه برای مجری خاطی را متوقف نماید.
ب: مجری خاطی را به پرداخت جریمه ریالی و خسارت محکوم نماید.
پ: ارسال پروژه به مجری را به صورت کامل متوقف نماید. (قطع همکاری)
بدیهی است درصورت قطع همکاری مبلغ حق عضویت عودت نخواهد شد و مبنای تصمیم گیری، تیم مدیریت گروه می باشد.
نحوه واریز وجه توسط سایت
۳۴٫ کلیه پرداختهای گروه به مجریان محترم و مشتریان (درصورت عودت مبلغ) توسط شماره شبا صورت می پذیرد. پس از اولین پروژه موفق مجری بایستی شماره شبا ۲۴ رقمی خود را از سایت بانک دریافت نموده و جهت واریز حق الزحمه ارسال نماید. شماره شبا یک شماره ۲۴ رقمی می باشد که با IR آغاز می شود.
۳۵٫ به دلیل عدم امکان کنترل نام مجری با شماره شبا در هنگام ارسال حواله، مسئولیت ارسال شماره شبا اشتباه به عهده مجری می باشد.
قوانین مربوط به فروشگاه ۱٫۲٫۳ پروژه
۳۶٫ کلیه حقوق مادی و معنوی پروژه های انجام شده برای گروه سالیدکد محفوظ است. بدین معنی که گروه در صورت صلاحدید می تواند به منظور تامین هزینه های روزانه، پروژه های سفارش شده را با قیمت کمتر برای فروش در فروشگاه سالیدکد قرار دهد.
تبصره: مشتری می تواند درخواست نماید که پروژه موردنظر در فروشگاه قرار نگیرد، که این امر منجر به پرداخت هزینه اضافه خواهد شد.
۳۷٫ کلیه محصولات قرار گرفته بر روی فروشگاه، پس از خرید به صورت آنی و اتوماتیک برای مشتری ارسال می گردند و نیاز به هیچگونه تایید توسط همکاران سایت سالیدکد نمی باشد.
۳۸٫ پس از خرید محصول از فروشگاه، لینک دانلود آن محصول پس از صفحه پرداخت قابل مشاهده خواهد بود. همچنین فرآیند تایید عملیات پرداخت و یک نسخه از لینک دانلود محصول به آدرس ایمیل مشتری ارسال خواهد شد.
۳۹٫ کلیه محصولات فروشگاه نهایتا پس از ۲۴ ساعت از زمان خرید امکان دانلود را خواهند داشت.
۴۰٫ اغلب محصولات قرار گرفته بر روی فروشگاه توسط مجریان گروه انجام گرفته اند و با توجه به اینکه هدف راه اندازی فروشگاه دراختیار گذاشتن منابع غنی و تخصصی با هزینه بسیار پایین برای استفاده عموم میباشد، امکان ویرایش و تغییر در پروژه های خریداری شده به صورت رایگان وجود ندارد.
۴۱٫ باتوجه به اطلاعات مفصل ارائه شده در صفحه محصولات، درموارد اندکی ممکن است برخی از اطلاعات محصول به اشتباه درج شده باشد. در این موارد اگر خطای موجود درمحصول دارای مغایرت کلی با محصول موردنظر باشد، کل مبلغ عودت خواهد شد و اگر منجر به کاستی در محصول گردد، قسمتی از مبلغ عودت خواهد شد. در خطاهای جزئی نظیر تعداد صفحات، سال انتشار مقاله و … مبلغی عودت نخواهد شد.
۴۲٫ درخصوص پروژه های نرم افزاری، کدنویسی و شبیه سازی خصوصا پروژه های متلب تمامی پروژه ها به صورت ۱۰۰% توسط مجریان گروه تست گردیده اند و به هیچ عنوان دارای خطا نمی باشند. با توجه به تخصصی بودن این گونه پروژه ها، علیرغم وجود راهنما و گزارش کار برای اکثر پروژه ها، برخی کاربران به علت عدم مهارت و یا عدم آشنایی با نرم افزار مربوطه، در اجرا نمودن فایلها و نتایج با مشکل روبرو می شوند. در صورت مواجهه با خطاهای احتمالی در اینگونه پروژه، ابتدا از آخرین نسخه نرم افزار موردنظر جهت باز نمودن فایلهای مربوطه استفاده نمایید و در صورت تکرار خطا از یک فرد متخصص کمک بگیرید.
۴۳٫ درخصوص پروژه های مقالات شبیه سازی شده که عموما توسط متلب صورت گرفته اند، دستیابی ۱۰۰% به نتایج مقاله بسیار بعید می باشد، و دراین نوع پروژه ها سعی شده است تاحد امکان نزدیک ترین نتایج به مقاله پیاده سازی گردد.
۴۴٫ توجه بفرمایید که امکان تست مجدد و رفع خطا توسط سالیدکد برای پروژه های خریداری شده از فروشگاه امکان پذیر نمی باشد، در صورت نیاز مشتری می تواند درخصوص رفع خطا پروژه ای جداگانه سفارش داده و موارد و مشکلات خود را حل نماید.
بروزرسانی شده در ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵